Dažnai užduodami klausimai

Jeigu neradote atsakymo į savo klausimą, susisiekite su mumis, užpildydami užklausą dešinėje.

Kaip redaguoti savo skelbimą?

Įprastu būdu prisijungę prie Plius.lt, „Mano skelbimai“ aplinkoje tarp savo skelbimų suraskite tą, kurį norite redaguoti. Šalia skelbimo rasite mygtuką „Veiksmai“. Pasirinkite variantą Redaguoti ir spauskite mygtuką Toliau (redagavimai taps matomi tuomet, kai jie bus peržiūrėti administratoriaus).

Neįsikelia nuotraukos.

Įsitikinkite, kad nuotrauka nėra didesnė nei 5 Mb, jei nuotrauka mažesnė, tačiau įkelti vis tik nepavyksta, pasinaudokite dešinėje pusėje esančia forma savo grafinio failo išsiuntimui, o mes padėsime Jums jį įkelti į Plius.lt

Kaip ištrinti skelbimą?

Prisijunkite prie Plius.lt. Prisijungus, prie skelbimo, kurį norite ištrinti, paspauskite nuorodą "Veiksmas". Jeigu pamiršote slaptažodį, naudokitės nuoroda „Priminti slaptažodį“.

Ištryniau skelbimą, bet jis vis dar yra matomas.

Skelbimo ištrynimas gali užtrukti iki 15 minučių.

Ar galima skelbime naudoti HTML?

Ne.

Ar skelbime būtina nurodyti savo telefono numerį?

Talpinant skelbimą telefono numerį įvesti privaloma tam, kad su Jumis galėtų susisiekti pirkėjas. Telefono numeris mums yra reikalingas Jūsų asmenybės patvirtinimui bei tam, kad mes turėtume galimybę su Jumis susisiekti iškilus nesklandumams su Jūsų skelbimu.

Kodėl skelbime nematau elektroninio pašto adreso?

El. pašto adresas yra paslėptas tam, kad Jus apsaugotume nuo nepageidaujamos reklamos.

Susisiekti su Plius.lt klientų aptarnavimo skyriumi








=
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su Plius.lt slapukų politika. Daugiau apie slapukus.
X