KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRO VADOVAS (-Ė)

Darbas vadovams Vilniuje skelbimas


Atlyginimas:-
Veiksmas:Siūlo

Personalo sprendimai, UAB

Mūsų klientė - paslaugas teikianti įmonė, savo srities lyderė, ieško organizuoto klientų aptarnavimo centro vadovo (-ės).
Darbo pobūdis:

 užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimo organizavimą;
 laikytis, užtikrinti ir kontroliuoti įmonės klientų aptarnavimo procesus ir politiką;
 vadovauti padalinio komandai, nustatant tikslus ir užduotis, skatinti padalinio darbo efektyvumą;
 ugdyti darbuotojų klientų konsultavimo ir pardavimo įgūdžių kompetencijas;
 diegti naujus ir tobulinti esamus klientų aptarnavimo procesus;
 analizuoti klientų atsiliepimus, pageidavimus ir kitą informaciją, susijusią su klientų poreikiais;
 užtikrinti darbuotojų pateiktų atsakymų profesionalumą bei problemų sprendimo teisingumą;
 koordinuoti klientų užsakymus ir priimti naujus užsakymus iš klientų – vietoje, telefonu ir kompiuterinėse sistemose.

Kandidatai turėtų:

 turėti aukštąjį išsilavinimą;
 turėti darbo patirties vadovavimo klientų aptarnavimo skyriuje patirties;
 turėti gerus komandos formavimo įgūdžius;
 turėti darbo patirties su klientų aptarnavimo standartais;
 turėti darbo patirties klientų informavimo, konsultavimo ar paslaugų pardavimo srityje;
 mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, skyriaus planus bei ataskaitas;
 savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir skyriaus veiklą;
 mokėti užsienio kalbą (pageidautina anglų k., rusų k.);
 gebėti spręsti konfliktines situacijas.



KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRO VADOVAS (-Ė)

Peržiūrėti galite ČIA


Adresas: Švitrigailos g.11 M
Miestas: Vilnius
Svetainė: www.cvonline.lt

Skelbimo ID: P3483000


Naujasis Plius.ltParašykite savo nuomonę
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su www.plius.lt slapukų politika. Daugiau apie slapukus.
X