Užsakymų valdymo sistema „UŽSAKYMAI“

Biuro programinė įranga (parduoda, siūlo) Vilniuje skelbimas

Kaina, €:900 € (3 107.52 Lt)
Veiksmas:Parduoda
Būklė:Nauja

Diegiu užsakymų valdymo sistemą „UŽSAKYMAI“

Sistema „UŽSAKYMAI“ gali būti naudojama įmonėse, priimančiose užsakymus, kurių vykdymo metu sukuriamos elektroninės laikmenos. Tai gali būti įmonės, kuriose dirba dizaineriai, vertėjai, projektuotojai ir kiti darbuotojai, kuriantys elektroninius dokumentus.
Sistema vienodai gerai tinka esant ir vienam ir keliems užsakymo vykdytojams.
Pavyzdys – įmonė, kurianti reklaminę produkciją. Joje dirba dizaineriai, maketuotojai, vadybininkai bei kompanijos vadovybė. Visi jie dalyvauja darbo procese, panašiai kaip parodyta prisegtame paveikslėlyje.
Sistemoje numatyta, kad įmonėje gali būti keletas registratorių, vadybininkų, dizainerių ir kitų darbuotojų. Visi jie gali dirbti su sistema lygiagrečiai. Pavyzdžiui, registratoriai ir vadybininkai gali lygiagrečiai aptarnauti kiekvienas savo klientą. Jie įveda į sistemą užsakymo aprašymą. Prie užsakymo formos gali būti pridėti skenuoti dokumentai, fotografijos, brėžiniai - bet kokio dydžio ir formato failai, paaiškinantys užduotį.
Visi užsakymai kaupiami eilėje (darbų krepšyje). Su šia eile gali dirbti vienas ar daugiau darbuotojų, paskirstančių užduotis. Paskirstymo proceso metu jie gali įvertinti kiekvieno dizainerio specializaciją, apkrovimą, darbo skubumą.
Po šios analizės užduotis paskiriama konkrečiam vykdytojui ir taip prasideda vykdymo procesas. Vykdytojas randa paskirtą užduotį savo „darbo krepšyje“, o sistema sukuria specialų įrašą Laiko Apskaitos modulyje, kur užfiksuoja paskyrimo laiką.
Vykdytojas gali įvertinti darbo skubumą, prioritetą ir kitus parametrus. Pagal tai jis pasirenka užduotį ir pradeda ją vykdyti. Jis gali pradėti naują darbą ir neužbaigęs praeito, jei to reikalauja, pavyzdžiui, skubumas. Kai vykdytojas pradeda darbą, Laiko Apskaitos modulyje fiksuojamas darbo pradžios laikas.
Užduoties kortelėje yra visa informacija, reikalinga užduoties vykdymui. Jei klientui panašios užduotys atliekamos ne pirmą kartą (pvz., buvo pagaminta vizitinė kortelė), dizaineris gali lengvai pamatyti tai iš kliento kortelės, nes ten nurodyti visi darbai, atlikti tam klientui. Jei tokių užduočių klientui atlikta nebuvo , galima surasti panašias užduotis (pagal darbų kategoriją ir tipą), atliktas kitiems klientams ir panaudoti jų dizainą naujam užsakymui. Tai gerokai pagreitina darbų atlikimą bei gerina jų kokybę, nes galima pasinaudoti labiau patyrusių darbuotojų sukurtais pavyzdžiais.
Atlikęs užduotį, dizaineris patalpina (prikabina) rezultatą prie kortelės. Jis taip pat sukuria rezultato „nuotrauką“ (.jpeg, .pdf ar panašaus tipo failą) greitam peržiūrėjimui. Tai palengvina rezultatų paiešką ir peržiūrėjimą vadovams, registratoriams ir vadybininkams, nes tokiu atveju jų kompiuteriuose nereikalinga sudėtinga programinė įranga kaip Corel Draw arba AutoCad. Užduoties kortelėje galima saugoti visus įvykdyto užsakymo variantus, tai palengvina užsakovui išsirinkti tinkamiausią.
Kadangi rezultatai talpinami į bendrą duomenų bazę, priėjimas prie jų ir operacijos su jais (pvz., pašalinimas) gali būti leidžiamos tik tam tikroms vartotojų grupėms. Sistema leidžia apriboti informacijos kiekį ir veiksmus kiekvienam vartotojui.
Duomenų bazė gali būti patalpinta į diskus su rezervavimo sistema (RAID), taip užtikrinamas aukštas informacijos išsaugojimo patikimumo lygis. Be to, taip patogiau organizuoti informacijos rezervinį kopijavimą ir greitą atstatymą.
Atlikus darbą, sistema automatiškai fiksuoja užbaigimo laiką, o vykdytojas gali nurodyti, kiek realaus laiko jis sugaišo darbo atlikimui. Šiuos informacijos pagrindu formuojamos įvairios ataskaitos.
Vadovai gali sekti užduočių atlikimo eigą, peržiūrėti savo ir darbuotojų darbo krepšius, įvertinti darbo atlikimo kokybę ir analizuoti darbuotojų apkrovimą.
Sistemą valdyti ir ja naudotis yra labai paprasta, nes ji prieinama iš interneto naršyklės. Darbo vietose nereikia instaliuoti jokios papildomos programinės įrangos.

Susipažinimui suteikiame nemokamą prieigą prie sistemos Internete, prieš tai pateikus užklausimą el paštu: naudingakaina(at)naudingakaina.lt .

Kaina: pagal susitarimą (nuo 900 EUR.), priklausomai nuo darbo vietų skaičiaus ir papildomų funkcijų apimties.

http://www.naudingakaina.lt/

P.S.: į SMS žinutes neatsakinėju, rašykite, prašau, el. paštu (naudingakaina@naudingakaina.lt) arba skambinkite tel. +370-618-00707.
Naujasis Plius.ltParašykite savo nuomonę
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su www.plius.lt slapukų politika. Daugiau apie slapukus.
X